Przypominamy, że większość naszych informacji podajemy poprzez SMS-owy system informacyjny wysyłany na numery telefonów podane w formularzu rezerwacji. Informacje przesyłamy przed, jak i podczas trwania imprezy (wyjazdu) również w miejscu naszego zakwaterowania. Prosimy o podawanie numerów (formularz rezerwacji) których będziecie używać także podczas pobytu w stacji – tylko numery polskich operatorów (jeżeli w formularzu został podany inny nr telefonu – prosimy o kontakt w celu jego aktualizacji).
WYJAZD Z KRAJU
Piątek 27.03.2020
KATOWICE 00.30 parking przy C.H Belg ul. Przemysłowa 3
WROCŁAW 02.30 Bielany Wrocławskie parking przy KFC ul. Tyniecka 4a
ZAKWATEROWANIE
Sobota 28.03.2020
w godzinach wieczornych (planowane spotkanie organizacyjne około godz. 20.00 w hotelu) – powiadomienia wyślemy sms-em. Apartamenty są 4 osobowe, opcjonalnie również 6 i 8 osobowe (po wcześniejszym zamówieniu). Istnieje możliwość wykupienia wakatu (wolne łóżko w apartamencie) i zmniejszenia ilości osób zakwaterowanych w danym apartamencie. Cena każdego wakatu to koszt ok 600 PLN.
KARNET NARCIARSKI
Nasz karnet obejmuje obszar La Tzoumaz Verbier 105 km trans narciarskich. Karnet ważny od niedzieli 29.03.2020 do piątku 03.04.2020 (6 pełnych dni narciarskich). Istnieje możliwość rozszerzenia karnetu na cały obszar 4 Vallees – 410 km tras (6 stacji) – rozszerzenie jest dodatkowo płatne 40 EUR .
WYKWATEROWANIE
Opuszczenie apartamentów w sobotę 04.04.2020 w godzinach porannych po sprawdzeniu apartamentów (apartamenty zostawiamy posprzątane). Wyjazd ze stacji planujemy na godzinę 10.30. Szczegółowe informacje z dokładnymi godzinami sprawdzania apartamentów i ich opuszczenia prześlemy w piątek 03 kwietnia (dzień przed wykwaterowaniem). W przypadku pytań jesteśmy do waszej dyspozycji na miejscu.
POWRÓT DO KRAJU
Powrót do Polski w sobotę 05 kwietnia. Planowane godziny przyjazdu:
godz. 05.00 przyjazd do Wrocławia,
godz. 07.00 przyjazd do Katowic.
Godziny przyjazdu mogą nieznacznie ulec zmianie ze względu na warunki drogowe i pogodę (prosimy uwzględnić to przy ewentualnym planowaniu transferów).
DODATKOWE INFORMACJE
Nasze miejsce zakwaterowania to rezydencja T-ONE w miejscowości La Tzoumaz – Szwajcaria. Rezydencja znajduje sie bezpośrednio przy wyciągach narciarskich (ok 50 m z budynku do kolejki gondolowej „La Tzoumaz”).
Osoby decydujące się na pakiet „pełna lodówka” dopłacają 300 PLN przelewem na konto klubu – razem z przelewem za wyjazd. Ostateczne zamówienie pakietu możliwe najpóźniej 14 dni przed datą wyjazdu (zamówienie pakietu możliwe jest gdy wszystkie osoby z apartamentu decydują się na jego wykupienie). W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Szczegóły dot. organizacji wyjazdu oraz pakietu dostępne są również na naszej stronie (dział: INFO).
Osoby nie korzystające z pakietu mają możliwość zaopatrzenia się w miejscowych sklepach – duży market znajduje się na parterze naszego budynku. Opcjonalnie dla zainteresowanych będzie możliwość zorganizowanego dojazdu do „Hipermarketu” na terenie Francji w celu zrobienia większych zakupów – wyjazd będzie dodatkowo płatny ok 15 Euro/os.
W stacji (ok 100 m od budynku zakwaterowania) znajduje się basen kąpielowy (dla uczestników naszego wyjazdu wstęp na basen jest bezpłatny).
Osobom które organizują sobie przejazd do stacji we własnym zakresie (samolot, samochód) proponujemy transport sprzętu (narty, buty narciarskie) naszym transportem w cenie 150 PLN za komplet. Opcja taka pozwoli uniknąć dość dużych kosztów przewozu sprzętu narciarskiego samolotem oraz w przypadku samochodu pozwoli podróżować większej ilości osób w jednym pojeździe.
Na każdy nasz wyjazd oferujemy wypożyczenie sprzętu narciarskiego po preferencyjnych cenach dla klubowiczów. Oferujemy również wypożyczenie sprzętu razem z transportem (odebranie i zwrot sprzętu odbywa się bezpośrednio na miejscu w stacji /opcja dodatkowo płatna 50 PLN/). Szczegóły dostępne na stronie. Wszelkich informacji chętnie udzielimy też telefonicznie lub mailowo.
Uwaga! Prosimy o zapoznanie się z naszymi regulaminami dot. organizacji transportu oraz pobytu w stacji. Zobacz regulamin: Regulamin transportu autokarem oraz Informacje ogólne
*Zaplanowane wycieczki mogą zostać odwołane z przyczyn niezależnych od nas ( złe warunki atmosferyczne, zamknięcie wyciągów, brak odpowiedniej liczby chętnych).
WAŻNE
W celu sprawnego i szybkiego zakwaterowania uczestników po przybyciu do rezydencji, kaucję zwrotną 50 euro/os oraz opłatę klimatyczną 15 euro/os pilot będzie zbierał w autokarze. Prosimy przygotować wymaganą kwotę.
Szczegółowe informacje dot. pobytu w stacji przekażemy na miejscu podczas spotkania organizacyjnego. Krótkie informacje oranizacyjne będziecie otrzymywać SMS-em w trakcie trwania wyjazdu na podany w formularzu rezerwacji Wasz numer telefonu.
UBEZPIECZENIE
Koszt ubezpieczenia SKI wynosi 59 PLN a posiadanie ubezpieczenia jest obowiązkowe. Istnieje możliwość rezygnacji z ubezpieczenia klubowego i wykupienie go we własnym zakresie. W trosce o Wasze bezpieczeństwo i brak stresowych sytuacji również z naszej strony, zawarcie ubezpieczenia we własnym zakresie związane jest dodatkową procedurą pisemnej rezygnacji z ubezp. klubowego. Zobacz szczegóły dot. ubezpieczenia na naszych wyjazdach: Szczegóły ubezpieczenia i rezygnacji.
Na ten wyjazd w standardzie mamy do dyspozycji apartamenty 4 osobowe. Opcjonalnie można zamówić apart. 8 osobowy lub 6 osobowy. Dostępność apartamentów poza stadndardem jest uzależniona od dostępności ich w obiekcie (zalecamy złożyć zamówienie z dużym wyprzedzeniem). Ceny apartamentów poza standardem mogą wiązać się z dopłatą. Standardowy rozkład to: 1-sze pomieszczenie: sypialnia na 2 osoby (duże łóżko lub 2 pojed.), 2-gie pomieszczenie: pokój/wnęka na 2 osoby (łóżko piętrowe lub dwa łóżka pojedyncze). W przypadku apart 6-cio osob. 3-cie pomieszczenie to: salon z aneksem kuchennym na 2 osoby – (kanapa dwuosobowa typu Gigogne) lub typ szuflada. W apartamentach znajdują się w pełni wyposażone kuchnie (aneks kuchenny).
Zobacz przykładowe apartamenty w objekcie. Zdjęcia są przykładowe i mogą nieznacznie różnić się od apartamentów do których zostaniecie zakwaterowani.
Na miejscu (w stacji) służymy pomocą w sprawach pilnych. Jeżeli potrzebujecie naszej pomocy prosimy dzwonić lub zostawić wiadomość na naszym alarmowym numerze telefonu.
+48 888 888 807