Informacje ogólne

Regulamin dotyczący klubowych wyjazdów

Wyjazd oraz miejsce zbiórki

Dokładna godzina wyjazdu autokaru oraz plan trasy zostanie podany na naszej stronie najpóźniej na 14 dni przed terminem imprezy. Jeżeli we wcześniejszych informacjach podano, że wyjazd planowany jest w godzinach wieczornych z Katowic (najczęściej miejscem zbiórki jest C.H. Belg ul. Przemysłowa), będzie to w przedziale czasowym od 20 do 22.00. dodatkowy ewentualny przystanek to Opole (parking MOP przy A4) oraz Bielany Wrocławskie (parking pod KFC), powiadomienie wraz z wykazem ewentualnych miejsc postojowych oraz czasem przyjazdu autokaru również zamieszczone będzie na stronie.

W przypadku grup możliwością podstawienia autokaru w punkcie innym niż wyznaczony w planie trasy lub zorganizowanie osobnego transportu w celu dowiezienia uczestników do miejsca planowanej zbiórki.

Bagaż oraz miejsca

Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w luku bagażowym, każdy uczestnik może zabrać: Jedną parę nart lub deskę snowbardową, obowiązkowo w pokrowcu (w przypadku desek zalecamy demontaż wiązań co uchroni sprzęt przed narażeniem na ewentualne zniszczenia). Niedozwolone jest wkładanie do pokrowca na narty/snowboard innych przedmiotów poza nartami/deską , kijkami. Dodatkowo jedną parę butów narciarskich lub snowboardowych w torbie/pokrowcu o max wym. 45x38x35 (tylko jedna para butów / niedozwolone jest wkładanie do pokrowca na buty innych przedmiotów). Dodatkowo jedną torbę sportową/narciarską (niedozwoloa są torby plastikowe (twarde) o maksymalnym ciężarze 20 kg. Uwaga! Bagaż przekraczający regulaminową normę będzie dodatkowo płatny, cena za nadbagaż wynosi 25 zl za każdy kilogram (pilot wycieczki i kierowca mają prawo zważyć bagaż co do którego istnieje podejrzenie, że przekracza regulaminowy ciężar). Bagaż podręczny może ważyć max 5 kg o kształtach i gabarytach umożliwiających ulokowanie go pod fotelem w autokarze tak aby nie przeszkadzał pozostałym pasażerom. Jeżeli ktoś planuje zabrać dodatkową ilość sprzętu (np dwie pary nart) lub bagażu ponad ustalony limit prosimy o informacje przynajmniej na 7 dni przed planowanym wyjazdem w celu uzyskania zgody.

Miejsca w autokarze są przydzielane przez pilota, w razie specjalnych życzeń prosimy o wcześniejszy kontakt (najlepiej telefoniczny), decyduje tutaj kolejność zgłoszeń.

Przejazd autokarem i ubezpieczenie narciarskie

Każdy uczestnik musi posiadać aktualny paszport lub dowód osobisty. Również obowiązkowe jest posiadanie ubezpieczenia SKI, wykupione indywidualnie lub jako polisa grupowa w naszym klubie za odpowiednią dopłatą (50 PLN w przypadku wyjazdów 10 dniowych) (nasze ubezpieczenie zawiera opcje OC na stoku – zalecane) info na temat ubezpieczenie znajduje się na naszej stronie klubowej. Osoby które posiadają swoje indywidualne ubezpieczenie i nie chcą korzystać z naszego klubowego ubezpieczenie zobowiązane są do przesłania pisemnej rezygnacji (można również przesłać na nasz adres e-mail) w której będzie znajdowała się informacja o posiadaniu swojego indywidualnego ubezpieczenia i prośba o nieubezpieczanie przez KLUB ( w razie pytań i wątpliwości dot. zawieranego ubezpieczenia zalecamy kontakt z nami). W przypadku braku
pisemnej rezygnacji klub ubezpiecza uczestników obligatoryjnie i dolicza koszty ubezpieczenia do ceny wyjazdu.
→ Zobacz informacje dot. ubezpieczenia klubowego

 

Przewidywany czas przejazdu to ok. 24 godziny, planowane postoje co 4 godziny w tym jeden dłuższy postój na posiłek po 12 godzinach podróży.

Żywność oraz zakwaterowanie

Standardowe apartamenty są 4 osobowe w tym możliwe jedno łóżko piętrowe, możliwość zakwaterowania w większych apartamentach 6 i 8 osobowych (po wcześniejszym uzgodnieniu i w miarę możliwości gdyż ilość większych apartamentów jest ograniczona), za niewykorzystane łóżko (wakat) obowiązuje dodatkowa opłata.

Za apartamenty pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 50 euro na osobę. Kaucja zwracana jest w dniu wyjazdu powrotnego do Polski po sprawdzeniu apartamentów (posprzątane, brak zniszczeń i ubytków w sprzęcie). Kaucja zostanie zebrana w autokarze lub na miejscu przed rozdaniem karnetów narciarskich.

Wszystkie środki czystości i higieny do apartamentów należy zabezpieczyć we własnym zakresie (papier toaletowy, ręczniki, pościel, środki myjące, pastylki do zmywarki, worki na śmieci itp.), można zabrać ze sobą lub kupić na miejscu w stacji. Zalecamy zabrać własną pościel (poszwa na koc i na poduszką + prześcieradło), Pościel można też wypożyczyć na miejscu ale jest to opcja dodatkowo płatna (10 euro na tydzień). Informacje o zamiarze wypożyczenia pościeli należy zgłosić do nas przed wyjazdem. Ostatecznie można poinformować pilota w autokarze o braku pościeli i chęci jej wypożyczenia (w miarę możliwości spróbujemy wypożyczyć dodatkową pościel). Po przyjeździe do stacji w godzinach wieczornych opcja wypożyczenia pościeli może nie być dostępna (zamknięta recepcja) a odbiór pościeli może być możliwy dopiero w następnym dniu roboczym.

Apartamenty posiadają w pełni wyposażoną kuchnię (kuchenka, naczynia, filiżanki, sztućce itp.), nie należy tego rodzaju wyposażenia zabierać ze sobą.

Pakiety żywieniowe zawierają produkty kupione w Kraju jak i na miejscu (w zależności od rodzaju produktu) i przetransportowane do miejsca zakwaterowania. Pakiet zawiera: codziennie rano świeże pieczywo (1 bagietka na os. kupowana codziennie rano w stacji), nabiał (sery, mleko, jogurty, jaja, masło), mięso (dwie porcje na os. + wędlina), warzywa (ziemniaki, pomidory, cebula) oraz produkty dodatkowe (herbata, cukier, dżem, makaron lub ryż, olej do pieczenia i inne) a także kilka rodzajów puszek i innych produktów do szybkiego przygotowania. Pakiet jest dostarczony pierwszego dnia na cały pobyt z wyjątkiem otrzymywanego dziennie pieczywa. Produkty są indywidualnie przygotowywane przez każdego uczestnika w swoich apartamentach wg. własnego uznania i inwencji.  Zobacz szczegółowe informacje dot. pakietu: Pakiet Żywieniowy – Pełna lodówka . UWAGA! wykupienie pakietu jest możliwe tylko w przypadku gdy minimum 4 osoby zakwaterowane w jednym apartamencie wykupują pakiet żywieniowy. W pozostałych przypadkach pakiet może mieć wyższą cenę (niż podana przy cenie imprezy). W razie wątpliwości i pytań przed decyzją o wykupieniu pakietu żywieniowego prosimy o kontakt z nami, w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Wszystkie przedstawione i dodatkowe informacje będą dokładnie omówione przez pilota podczas podróży i na miejscu.